Lid worden: tarieven

Lid worden

Om in te spelen op de verschillende wensen en behoeften heeft Golfclub Zwolle een aanbod van verschillende vormen van lidmaatschap of arrangement.

TARIEVEN LIDMAATSCHAP 2024op basis van
op basis van
maandelijkse incasso
Vier  Sterrenlidmaatschap (info€ 1.326,50 €  113,-
Vier Sterrenlidmaatschap 30 t/m 45 jaar€ 1.091,50€   93,-
Vier Sterrenlidmaatschap 25 t/m 29 jaar € 752,50€   65,-
Vier Sterrenlidmaatschap Partners
(2 pp, oudste <55jr, max twee kinderen tot 16jr)
€ 2.522,-€ 213,-
Buitenleden, wonend minimaal 80 km van Zwolle€ 1.031,50€  88,-
Aspirant lidmaatschap, eenmalig, zes maanden aaneengesloten 2€ 711,-
Aspirant lidmaatschap, eenmalig, zes maanden aaneengesloten 2
incl. hcp. registratie

€ 748,50
Flexibel lidmaatschap GOUD       (klik HIER voor meer informatie)€ 982,50€   84,-
Flexibel lidmaatschap ZILVER     (klik HIER voor meer informatie)€ 654,50€   57,-

LIDMAATSCHAPPEN JEUGD op basis van
  t/m 10 jaar, waarvan 1 ouder volledig lid isgratis
  t/m 15 jaar€  212,50
 16 t/m 24 jaar€ 418,50 € 37,-
 CSE Juniorlid 16 t/m 24 jr -/- 50%€  214,50
 CSE Jeugdlid  11 t/m 15 jr  -/- 50%€  111,50
 PAR 3 EN OVERIGE LIDMAATSCHAPPEN op basis van
Par 3 en oefen lidmaatschap met gebruik van oefenfaciliteiten,
exclusief hcp registratie 3 4
€ 295,60
Par 3 en oefen lidmaatschap met gebruik van oefenfaciliteiten,
inclusief hcp registratie 3 4
€ 333,50
Handicap registratie-Basis€  57,50
Handicap registratie-Plus (incl. 2x 9 holes greenfeevoucher)€ 115,-
T-lidmaatschap, alleen gebruik van putting-green
(tarief per kalenderjaar)
€  70,40
PARTNERVERENIGINGEN
Golfclub Zwolle heeft een samenwerkingsverband met een aantal golfclubs in Nederland.
Deze partnerverenigingen werken samen onder de naam Hospitality Chain.
Als lid van Golfclub Zwolle kunt u tegen een sterk gereduceerd tarief spelen op deze banen. Meer informatie vindt u HIER.

Bijzonderheden

1 Op basis van automatische incasso van uw maandelijkse contributie.

2 Het Aspirant lidmaatschap kan éénmalig worden afgesloten voor een periode van zes aaneengesloten maanden. Als aspirant-lid kunt u gebruik maken van alle oefenfaciliteiten ( driving-range, chipping-area, puttinggreen en par 3 baan). Als u beschikt over minimaal baanpermissie, kunt u ook spelen op de 18 holes baan en kunt u deelnemen aan clubwedstrijden. Ook mag u gedurende deze zes maanden gasten uitnodigen tegen introductietarief.

Als u gedurende uw aspirant lidmaatschap besluit om over te stappen op een jaarlidmaatschap met jaarcontributie, worden de reeds verlopen maanden verrekend met de jaarcontributie. Dit geldt niet als u kiest voor een maandelijkse incasso betaling van uw contributie.
De NGF registratie is niet inbegrepen , maar dit kunnen wij uiteraard wel voor u verzorgen, i.c.m. aspirant lidmaatschap voor een bijdrage van € 24,50 per jaar.

4 Het eerste jaar betaalt u pro-rato op basis van het aantal maanden dat u een abonnement hebt in dat kalenderjaar. Er is geen sprake van een NGF- of clublidmaatschap. We kunnen wel de handicapregistratie voor u verzorgen, hiervoor betaalt u dan icm het abonnement € 24,50 extra.
Lidmaatschappen aangegaan in de loop van enig kalender jaar worden pro rato in rekening gebracht. De handicapregistratie is een vast bedrag en wordt niet pro rato verrekend.

Opzeggen
Voor alle lidmaatschappen en abonnementen geldt dat opzegging schriftelijk moet plaatsvinden uiterlijk 1 december van enig kalenderjaar.

Klik hier voor het reglement lidmaatschap.