Young Business Golfclub FORE!

jonge ondernemers sluiten zich aan bij FORE!

Je bent jong, ondernemer of ondernemend, je hebt een gezin, een volle agenda en dus weinig tijd. Je golft al of je wilt wel beginnen met golf. Het beleven van golf zoals zovelen maar dan minder vaak, minder lang, maar wel intensief en met heel veel fun ?
Dan past de Young Business Golfclub bij jou !

Met een leuke groep ondernemende mensen slaan we iedere week op donderdag een balletje, afgewisseld met groepslessen om onze skills te blijven verbeteren.
Daarnaast mag je ONBEPERKT vrij oefenen op alle oefen faciliteiten , golfen op de Par 3 baan en gebruik van leen of huur golfclubs en ontvang je credits die gebruikt kunnen worden voor greenfees om op elke gewenst moment 9 of 18 holes te lopen.
We  organiseren  6 FORE! events waarin we een 9 holes grote baan of een 9 holes par 3 baan team wedstrijd spelen. Ieder event eindigt met een FORE! borrel en een lekker buffet of terras BBQ.

Lijkt het je wat? Klik dan HIER voor onze website en meer informatie.