Women’s Golf

WOMEN’S GOLF

Bijkletsen met vriendinnen, lekker lunchen of borrelen, genieten van de natuur én sport met elkaar combineren? Je bent op de juiste plek, want golf heeft het allemaal! Steeds meer vrouwen ontdekken golf, en jij? Speciaal voor vrouwen organiseren we een Women’s Golfcursus. Schrijf je direct in voor de Women’s Golfcursus van 8 lessen.

Tijdens de Women’s Golfcursus word je in een groepje met alleen startende vrouwelijke golfers in 8 lessen klaargestoomd om zelfstandig de baan in te gaan en haal je officieel je NGF Golfbaanpermissie. We creëren samen een prettige omgeving waarin we lekker actief bezig zijn in de natuur, gezelligheid en sportiviteit combineren!
De activiteiten zijn speciaal voor vrouwen. Draag sneakers en kleding waarin je je makkelijk kunt bewegen. De golflessen worden verzorgd door een echte golfprofessional. Ervaring en/of golfmateriaal is niet nodig!
Heb je vragen? Neem dan even contact op met Caitlin via Caitlin@golfclubzwolle.nl

Women’s Golf: First Date

Bijkletsen met vriendinnen, lekker lunchen of borrelen, genieten van de natuur én sport met elkaar combineren? Je bent op de juiste plek, want golf heeft het allemaal! Steeds meer vrouwen ontdekken golf, en jij? Meld je snel aan, alleen of met een vriendin. Prijs Women’s golf First Date €30,00 p.p. Hiervoor krijg je o.a.:

• Gezellige kennismaking met golf én andere dames onder begeleiding van een enthousiaste PGA-professional
  • Golfles van 1,5 uur
  • We sluiten de les samen af met een gezellige borrel in de brasserie

Women’s Golf Cursus

Gelijk starten met golf of vond je de First Date leuk en heb je de smaak te pakken? Haal je baanpermissie met deze cursus. Prijs Women’s golfcursus-programma 2024 €259,00 p.p. Hiervoor krijg je o.a.:

• 8 groepslessen van 75 minuten (groep van 5-8 personen) onder begeleiding van een enthousiaste PGA-professional
  • Een praktijkles (onderdeel lesprogramma) en theorie-examen (elke 2e zaterdag van de maand)
  • Oefentips om zelfstandig te trainen en gratis gebruik van oefenclubs
  • Je leert alle basistechnieken van golf