Bezoek ons

Welkom bij Golfclub Zwolle

Golfgeluk in én buiten de baan. Daar draait het om bij Golfclub Zwolle. Voor golfers en voor niet-golfers. Speel een golfronde, volg een workshop, geniet van de natuur of wees welkom in ons restaurant. Drink een drankje op het mooiste terras van Zwolle of kom heerlijk lunchen of dineren in Brasserie De Afslag. Een evenement bij ons organiseren? Ook dát kan. Vraag naar de mogelijkheden.

Locatie & contact

Greenfee

Als gastspeler (greenfeespeler) ben je van harte welkom.

Arrangementen

Diverse arrangementen om je golfronde compleet te maken.

Brasserie

De plek waar mensen elkaar ontmoeten voor gezelligheid.

Informatie voor gastspelers

Je kunt online reserveren voor je golfronde. Of neem contact op met de receptie via 038 – 453 42 70 voor het reserveren van een starttijd. Zo voorkom je teleurstellingen.

Natuur

Je vindt Golfclub Zwolle in een natuurrijke omgeving. Niet voor niets tref je op de paden rondom de golfbaan ongetwijfeld vele wandelaars en fietsers. Als je bij ons komt spelen, vergeet dan niet te genieten van het natuurschoon om je heen.

Kleine landgoederen, weilanden met vee, bosjes, recreatievijvers, een brede wetering. In het baanontwerp tref je zelfs kenmerkende hoogteverschillen die nog dateren uit de laatste ijstijd.

bijeenkomst bij ons op locatie?

Neem vrijblijvend contact op om de zakelijke mogelijkheden bij Golfclub Zwolle te bespreken.