BusinessCup

BusinessCup De Swolsche

Van april tot en met oktober (m.u.v. de zomervakantie) hebben onze bedrijfsleden nagenoeg iedere 2e donderdag van de maand in hun agenda geblokkeerd voor de BusinessCup, dé bedrijfsledencompetitie voor ondernemers.

Businessclub De Swolsche

Sportiviteit en sociaal contact blijven bovengeschikt in de strijd om de beker met de ‘grote oren’. Trouwe deelnemers weten inmiddels dat deze succesfactoren garant staan voor een immer gezellige sfeer en hoge opkomsten.

Wil je de optimale meerwaarde uit jouw bedrijfslidmaatschap halen? Dan raden wij ieder bedrijfslid aan om deze gezellige en volledig verzorgde dagen met stip in de agenda te noteren!

BESPREEK DE MOGELIJKHEDEN BIJ GOLFCLUB ZWOLLE

Heb je belangstelling voor een zakelijke activiteit op Golfclub Zwolle of wil je spreken over een bedrijfslidmaatschap of sponsoring? Neem dan contact met ons op. We plannen graag een afspraak voor een nadere kennismaking en om te bespreken welke meerwaarde wij jou kunnen leveren.