Voor bedrijven

mogelijkheden voor bedrijven

Golfen is een fantastische sport om te beoefenen en tegelijkertijd een unieke gelegenheid voor het onderhouden en aangaan van zakelijke contacten. Een netwerkclub is overal te vinden, maar een zakelijke netwerkclub waarbij actieve sportparticipatie de basis is, dat is uniek. Golfclub Zwolle beschikt over alle faciliteiten om samen met businessrelaties sportief te recreëren in een prachtige omgeving.

Van vergadering tot businesspartner

De manier waarop golfers elkaar tijdens en na een golfronde persoonlijk en zakelijk leren kennen is bijzonder en vormt vaak de basis voor een duurzame relatie. Wij noemen dit ‘zakelijk golfgeluk’ en zijn erop ingericht om dit te faciliteren voor ieder bedrijf. Van zzp’er tot multinational.

Golfclub Zwolle wil voor alle zakelijke activiteiten voorzien in meerwaarde voor het bedrijf! Zo kun je op Golfclub Zwolle terecht voor vergaderbijeenkomsten in kleine en middelgrote gezelschappen, al dan niet in combinatie met een golfclinic of golfronde. Natuurlijk behoort ook een golfclinic of volledig verzorgde golfrelatiedag tot de mogelijkheden. Met de afdeling Sales & Events zijn wij erop ingericht om maatwerk te leveren aan bedrijven.

Bedrijfslid worden

Meerwaarde voor jouw bedrijf met dit zakelijke lidmaatschap.

leden Businessclub

Bekijk hier het overzicht van de zakelijke leden.

Zakelijke events

Organiseer een golfclinic, meeting of complete relatiedag.

VDK TEKENT PARTNERSCHAP MET GOLFCLUB ZWOLLE

Vanaf heden is VDK Groep officieel partner van Golfclub Zwolle. Met dit partnerschap heeft Golfclub Zwolle een belangrijke partij toegevoegd die golfclub ondersteunt in de ontwikkeling van de club en haar faciliteiten. Als onderdeel van het partnerschap zal  VDK prominent zichtbaar zijn op de driving range van Golfclub Zwolle met o.a. het logo van VDK Groep op 21000 driving range ballen. Daarnaast denkt VDK Groep, samen met de andere partners mee in de doorontwikkeling en professionalisering van de golfclub.
Lees HIER het gehele persbericht.

Businessclub De Swolsche

Wil je op regelmatige basis Golfclub Zwolle als verlengstuk van jouw bedrijf inzetten en gebruik maken van het sterke zakelijke netwerk van Golfclub Zwolle? Dan is het bedrijfslidmaatschap de aanrader! Als bedrijfslid heb je toegang tot Businessclub De Swolsche. Deze Businessclub beschikt over een exclusief wedstrijdprogramma met veel activiteiten die toegankelijk zijn voor bedrijfsleden. Een lidmaatschap van deze actieve Businessclub geeft jou de kans om de onderlinge banden met bedrijven aan te halen en te versterken.

Zie je mogelijkheden voor jouw bedrijf voor een prominente positie en draag je Golfclub Zwolle een warm hart toe? Dan gaan we graag in gesprek over een partnership. In het branche exclusieve partnership zijn wij met onze partners op zoek naar hoge meerwaarde voor de partner en wederkerigheid in dienstverlening. Oog voor elkaars belangen en meerwaarde over een weer staan hierbij centraal.

BESPREEK DE MOGELIJKHEDEN BIJ GOLFCLUB ZWOLLE

Heb je belangstelling voor een zakelijke activiteit op Golfclub Zwolle of wil je spreken over een bedrijfslidmaatschap of sponsoring? Neem dan contact met ons op. We plannen graag een afspraak voor een nadere kennismaking en om te bespreken welke meerwaarde wij jou kunnen leveren.