Brasserie

Welkom bij Brasserie de Afslag

Voor veel golfers begint en eindigt het rondje golf in het clubhuis, voor de zogenaamde negentiende hole. Dit is de plek op Golfclub Zwolle waar mensen elkaar ontmoeten en gezelligheid en sociaal contact de boventoon voeren. Brasserie de Afslag is een openbare horeca locatie, dus ook als je (nog) geen lid bent, maar wel belangstelling voor de golfsport hebt, ben je meer dan welkom.
Wij zijn Brasserie de Afslag; een leuke kwinkslag naar de golfsport.

klik op een kaart voor de volledige informatie.

Locatie & contact

• Zalnéweg 75
    8026 PZ Zwolle
  • Receptie: (038) 453 42 70
  • Restaurant:  (038) 452 43 16

Van zakenlunch tot compleet vergaderarrangement

Een frisse, open en sfeervolle horecalocatie op steenworp afstand van Zwolle Centrum, zeer goed bereikbaar (Afslag Wythmenerplas) maar eenmaal binnen of op het terras tóch ver weg van alle drukte van de stad.  Daar waar je vooraf of na afloop van een ronde golf geniet van het verbluffende uitzicht over de golfbaan en de ontspannen sfeer. Dit in combinatie met èchte aandacht voor de gast maakt deze horeca anders dan iedere andere horeca. Hoog tijd dus om het best bewaarde geheim van Zwolle te ontdekken, we verkopen niet voor niets Golfgeluk; de combinatie van sport en sociaal.

We hopen iedere belangstellende voor Golfclub Zwolle te mogen ontvangen!