Ben je nog geen jeugdlid van Golfclub Zwolle?

Onder het motto ‘de jeugd heeft de toekomst’ is het doel jeugdleden actief, met plezier en op eigen niveau de golfsport te laten beoefenen. Dat kan recreatief, serieus of ambitieus zijn. Voor elk niveau zijn er (onderlinge) wedstrijden en groepslessen. De jeugd maakt integraal onderdeel uit van de club en voelt zich er thuis.

En dat doen wij door:

• Golf als (jeugd)sport op de kaart te zetten
  • Kinderen (6 t/m 18 jaar) een programma bieden, waarbij Golfgeluk voorop staat en aandacht is voor talentontwikkeling
  • Golfende en niet-golfende (groot-) ouders van jeugdleden betrekken bij het golfspel van hun (klein-) kinderen en daarmee de betrokkenheid bij de golfclub stimuleren
  • Ieder lid van onze club is een gelijkwaardig lid. Dat geldt dus ook voor onze jeugdleden

Wil jij graag kennismaken met golf?
Dan bieden wij jou de mogelijkheid om 4 x gratis mee te doen met de jeugdlessen op zondag,
en wie weet word jij ook zo enthousiast!

HIER vind je alle informatie over onze jeugdlessen 2024.
Ook in 2024 hopen we jou en je golfmaatjes (weer terug) te zien op Golfclub Zwolle. Samen met jou en de andere jeugdleden, Bastiaan onze golfleraar, de Jeugdcommissie en wellicht ook jouw ouders maken we er een leuk golfseizoen van! En mocht jij of je ouders nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op! academy@golfclubzwolle.nl.