Zakelijke events

Golfclinic, meeting of een complete relatiedag

Een bijeenkomst organiseren voor collega’s, jouw hele bedrijf of voor relaties? We doen het graag. Maatwerk en meerwaarde zijn hierbij onze sleutelwoorden. Zo kun je op Golfclub Zwolle terecht voor vergaderbijeenkomsten in kleine en middelgrote gezelschappen.

Afdeling Sales & Events

Uiteraard kan dit in combinatie met een golfclinic en/of golfronde. En het geheel kunnen we omkleden met een passende invulling van horecafaciliteiten zoals een lunch, een afsluitende borrel of een diner.

Een productlancering, personeelsfeest of volledig verzorgde golfrelatiedag behoort uiteraard ook tot de mogelijkheden. Met onze afdeling Sales & Events zijn wij erop ingericht om een programma volledig op maat in te richten. Wigger maakt graag geheel vrijblijvend een voorstel voor jouw zakelijke bijeenkomst of golfdag!