NGF Competitie Gasten

Voorspelen

Voor de competitie op Golfclub Zwolle geldt de volgende regeling m.b.t. voorspelen. In de twee weken voorafgaande aan de wedstrijd kunnen spelers van bezoekende clubs, indien de baanbezetting het toelaat, een oefenronde spelen tegen het voorspeel tarief van € 50,- voor een 18 holes ronde.
De voorspeelregeling geldt alleen voor de zes spelers (jeugd vier spelers), die aan de competitiewedstrijd zullen deelnemen. Klik hier voor de lijst met teamcaptains van Golfclub Zwolle. Voor het maken van een afspraak om voor te spelen kan de teamcaptain contact opnemen met de receptie van Golfclub Zwolle, telefoon 038-4534270 (optie 1) of per e-mail

Starttijden

Wij wijzen erop, dat alle starttijden conform het NGF competitiereglement zijn. Mochten om moverende redenen op bepaalde dagen afwijkende starttijden gelden, dan publiceren wij dit z.s.m.

De kleedkamers beschikken over gastenlockers. Berg uw waardevolle spullen op.
In de kleedkamers worden zeep, shampoo en handdoeken, en bij de dames een föhn, ter beschikking gesteld.
De drivingrange beschikt over acht overdekte en elf onoverdekte afslag plaatsen. U kunt met uw bankpas of creditcard ballen uit de automaat verkrijgen, 28 ballen voor € 2,- . Tevens is er een putting-green, een pitch-area en een chipping-area met oefenbunker. Er zijn geen waterpunten of toiletten in de baan. Na negen holes komt u weer langs het clubhuis.
In het restaurantgedeelte van het clubhuis zijn alleen softspikes toegestaan en wordt u verzocht geen petten te dragen en niet te telefoneren. Er is een gratis en vrij toegankelijk wifinetwerk ter beschikking in het clubhuis en op het terras.

Routebeschrijving:

Klik op de kaart hiernaast, vul uw startadres in voor de juiste routebeschrijving.
Bezoekadres Golfclub Zwolle: Zalneweg 75, 8026 PZ  Zwolle, Bij aankomst vindt u aan uw rechterhand het parkeerterrein. Links de ingang naar het clubhuis, de baan en de oefenfaciliteiten.