Jeugdlessen 2024

Bastiaan Haasnoot (PGA Professional) staat te trappelen om zo snel mogelijk met jou en jouw golfvrienden/-vriendinnen op Golfclub Zwolle aan de slag te gaan. De jeugdlessen worden dit jaar weer verzorgd op de zondagochtend en vinden plaats in drie leeftijdscategorieën:

Groep A       09:00 – 10:00         : 06 t/m 9 jaar
Groep B       10:00 – 11:00         : 10 t/m 13 jaar
Groep C       11:00 – 12:00         : 14 t/m 18 jaar

Voor data jeugdlessen zie jaarprogramma 2024

Hierboven vind je het jeugdprogramma 2024 met daarin alle data waarop de jeugdlessen plaatsvinden.
Deelname aan de jeugdlessen kost € 150,00 p.p. voor jeugdleden van Golfclub Zwolle. We hebben 20 lessen voor jou gepland (zie het bijgevoegde jeugdprogramma 2024), waarbij we rekening hebben gehouden met de schoolvakanties. Mocht jij onverhoopt verhinderd zijn op één van de data dan kan deze les niet worden ingehaald. In het geval dat de Golf Academy een les moet afmelden, bijvoorbeeld door ziekte, dan plannen we vanzelfsprekend een inhaalmoment aan het einde van de lessenreeks.

Wil jij deelnemen aan de jeugdlessen 2023? Schrijf je dan nu in door een mail te sturen naar academy@golfclubzwolle.nl onder vermelding van ‘deelname jeugdlessen 2023’ en jouw naam.

En er komt meer…

Momenteel is onze jeugdcommissie bezig de jeugdlessen aan te vullen met een aantal andere leuke golfactiviteiten en wedstrijden voor jou. Samen met de lessen vormt dit het jeugdprogramma 2024. Het streven is deze extra golfactiviteiten in februari te kunnen delen. Het lijkt ons echter goed jou nu alvast de data voor de jeugdlessen te geven en de inschrijving te openen.