Flexibel lidmaatschap 2024

FLEXIBEL LIDMAATSCHAP

Sinds 2019 kent Golfclub Zwolle het Flexibel Lidmaatschap. Deze vorm van lidmaatschap is met name interessant voor mensen die te weinig tijd hebben voor een Full Member lidmaatschap, maar die wel lid willen zijn van de golfclub en geregeld willen golfen. Het Flexibel Lidmaatschap is daarbij veel gunstiger dan het spelen tegen losse greenfee-tarieven.

Een lidmaatschap bij Golfclub Zwolle?

• Schrijf je in of neem contact op met de receptie!  (038) 453 42 70

Flex Zilver en Flex Goud

Met een flexibel lidmaatschap heb je onbeperkt toegang tot de oefenfaciliteiten en de par-3 baan en kun je deelnemen aan alle soorten van wedstrijden en clubkampioenschappen. Ook wordt je officiële NGF-handicap bijgehouden door Golfclub Zwolle. Je kunt geen gebruik maken van de 4 sterren regeling.

Je kunt kiezen uit Flex Zilver en Flex Goud. Per keer dat je speelt, worden door de receptie credits afgeboekt van je tegoed. Voor een 9 holes ronde 25 credits en voor 18 holes 35 credits. Wanneer de credits op zijn, kun je deze tegen het vastgestelde gereduceerd tarief bijkopen.
Lees HIER de uitgebreide informatie over het Flexibel lidmaatschap (versie 2024)

SoortAantal creditsAantal keer spelenPer jaarPer maand
Flex Zilver46018x 9 holes/13x 18 holes
(of combi)