Golfclub Zwolle floreert mede dank zij een groot aantal vrijwilligers.
Deze groep van zo’n 150 leden zet zich in voor tal van activiteiten die ervoor zorgen dat we behalve een bloeiende vereniging zijn met tal van activiteiten, ook een prachtig onderhouden golfbaan hebben, waarbij de sportieve uitdaging in harmonie samengaat met de mooie natuurlijke omgeving.

De groep vrijwilligers vraagt voortdurend om vernieuwing van haar bestand. Wij vragen al onze nieuwe leden dan ook om daar naar vermogen een kleine of grotere bijdrage aan te leveren.
het gaat daarbij om taken op een zeer divers gebied en met een tijdsinvestering van een uurtje in de maand tot enkele uren per maand.
Natuurlijk wil je als nieuw lid eerst maar eens lekker golfen en de kat uit de boom kijken door kennis te nemen van de diverse commissies. maar om ter zijner tijd een beroep op je te kunnen doen vragen wij je vriendelijk onderstaand formulier in te vullen, zodat we in elk geval weten waar je mogelijke belangstelling ligt.
En wie weet wordt jij over een poosje onze nieuwe vrijwilliger!

We willen je alvast hartelijk bedanken voor het invullen van onderstaand formulier.