Vrienden van Golfclub Zwolle

Word vriend van de club waar je graag speelt!
De vereniging “Vrienden van Golfclub Zwolle”is opgericht door en voor leden van Golfclub Zwolle. Word ook Vriend en draag bij aan het aantrekkelijker maken van de club om waar nodig te zorgen voor meer kwaliteit. Het gaat om realiseren van zaken waarvoor de club zelf geen of onvoldoende middelen heeft. Dat kunnen aanpassingen zijn aan de holes, een waterpunt in de baan of gewoon een bijdrage aan een spontaan initiatief.
Je wordt vriend vanuit een goed hart, een goed gevoel bij de club
Vrienden zetten zich belangeloos in voor vrienden, dat is het uitgangspunt. Aan het lidmaatschap zijn dan ook geen voorrechten verbonden. Door lid te worden draag je bij aan verbeteringen.

het bestuur van de vereniging bestaat uit:

Henk Steenhuis
mail

Mijkel Hamminga

Jules ten Berg

Na twee jaar sparen en heel lang wachten tot de juiste vergunningen binnen waren was het dan eindelijk zover. Er kon worden begonnen met de bouw van de brug over de wetering bij hole 11. In aanwezigheid van ongeveer 30 mensen werd het over de brug gespannen lint doorgereden met de feestelijk versierde nieuwe marshalkar. De openingshandeling werd verricht door Dini Broeks namens het bestuur en door Jules ten Berg namens het bestuur van de Vriendenvereniging van de Golfclub Zwolle die aan de totstandkoming van de brug een forse financiële bijdrage heeft geleverd. Op de brug prijkt dan ook in duidelijke letters: VRIENDEN VAN DE GOLFCLUB ZWOLLE.

Klik op de afbeelding voor een kort filmpje over de bouw en de opening van de brug.

Overleg met Vrienden
Om de leden van de Vrienden van Golfclub Zwolle de meeste invloed op de besteding van de gelden te geven, is ervoor gekozen om de juridische vorm van een vereniging te kiezen.
De gelden worden besteed zoals in de ALV wordt bepaald. Het bestuur doet daarvoor, in overleg met het bestuur van Golfclub Zwolle, een aantal voorstellen.

Jaarlijkse bijdrage
Als lid van de ‘Vrienden’ betaal je jaarlijks € 100,-. Het is uiteraard mogelijk om meer bij te dragen.
Ben je geïnteresseerd en word je vriend, meld je dan aan door het onderstaande formulier in te vullen of door een mail te sturen naar vrienden@golfclubzwolle.nl.