De Niners

Alle golfers genieten week in week uit op onze schitterende baan. Maar… er is een groepje levensgenieters dat daar wekelijks een schepje bovenop doet. Dat zijn de Niners…. Het vrijdagochtendgroepje dat door weer en wind de eerste (en soms de tweede) negen holes loopt.
Relaxt, zonder wedstrijdspanning, maar met één belangrijk doel…. zo lang het nog gaat genieten van het golfen en veel plezier maken. En daar hoort het genieten van de 19e en in ons geval van de 10e hole gezamenlijk in het clubrestaurant met een natje en een droogje en een gezamenlijke lunch bij.
En één keer per jaar een “echte” wedstrijd op een andere baan en tegen het einde van het jaar het traditionele “Haantjesdiner”.
Klinkt dit aanlokkelijk? Stuur een mailtje aan sascha.tamarinof@gmail.com en je kunt wekelijks meegenieten…….
……..Ook als dame!!!!!

Kom met ons meegenieten…..