Vacature PGA-professional

Kom jij werken bij Golf Academy Zwolle?
Wij hebben een vacature voor een golfprofessional voor 24-32 uur bij Golfclub Zwolle, reageer snel!

Wat zoeken wij in jou?

• Je bent een enthousiaste PGA professional en je hebt minimaal PGA-B opleiding afgerond.
  • Ervaring als teaching pro is een pré.
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in regio Zwolle.
  • Je bent een teamspeler en past binnen ons bestaande team.
  • Jouw visie op lesgeven sluit aan bij de visie van Golf Academy Zwolle én je hebt een goede klik met het team.
  • Je werkt volgens de NGF-en PGA-technieken en met moderne hulpmiddelen.
  • Jouw sociale vaardigheden zijn goed ontwikkeld en je bent een verbinder.
  • Je hebt affiniteit met werken met (talentvolle)jeugd.
  • Je bent proactief, enthousiast en motiverend en straalt dit uit naar anderen.

Jouw werkdagen en tijden zijn in overleg, met een voorkeur voor:
    inzet voor 24-32 uur met minimaal één dag in het weekend en twee avonden (tot 21:00 uur),
    Daarnaast ben je flexibel inzetbaar voor Golfclinics & Events,

Wat worden je werkzaamheden?

• Verzorgen van privé, groep- en jeugdlessen en -trainingen.
  • Verzorgen van clinics.
  • Organiseren van activiteiten voor (potentiële) leden en lesklanten.
  • Competitie begeleiding (trainingen).
  • Ondersteuning bij sportief beleid en opstellen van een jaarlesprogramma voor volwassen en jeugdige golfers.
  • Werven en binden van leden en klanten aan de club.
  • Naast jouw tijd op de afslagmat (c.a. 80%)  besteed je jouw tijd om zichtbaar te zijn binnen de club (c.a.20%).

Je levert een constructieve bijdrage aan de (door) ontwikkeling van de lesprogramma’s en andere verbindende activiteiten, neemt zitting in commissies indien wenselijk.

Wat bieden wij jou?

• Een aantrekkelijke werkomgeving in een enthousiast team bij een laagdrempelige maar vooral leuke golfclub in een prachtig natuurgebied.
  • Mogelijkheden om jezelf én als professional verder te ontwikkelen, wij hebben bijvoorbeeld GoodHabitz waar je trainingen online kunt volgen die bij je passen.
  • Opleidingsmogelijkheden passend bij jouw functie.
  • Een goede (net nieuwe) cao voor de golfbranche.
  • Een  dienstverband met salaris conform de CAO golfbranche (jaarcontract).

Interesse? Klik HIER om direct te solliciteren, wij zien graag jouw motivatiebrief en CV tegemoet.
Heb je vragen? Neem dan contact met ons op via academy@golfclubzwolle.nl t.a.v. Wigger Bosman.