spelregels

Van harte welkom!

Beste buur,
Wat fijn dat je naar aanleiding van onze kennismakingsbrief nu onze website bezoekt! Golfclub Zwolle is gelegen in de achtertuin van de Marslanden, Oosterenk, de Vrolijkheid en Berkum en misschien wel het best bewaarde geheim van Zwolle… al willen we niet geheimzinnig zijn. Want bij Golfclub Zwolle ben je ook van harte welkom als je geen golfer bent! Want we zijn graag onderdeel van de Marslande Oosterenk, de Vrolijkheid en Berkum en zoeken graag de verbinding op.

Dé locatie voor een lunch of diner

Golfclub Zwolle is de locatie bij jou om de hoek voor een (zaken)lunch, borrel of diner. In het clubhuis is namelijk ook Brasserie de Afslag gevestigd. Laat je verrassen door het mooie uitzicht vanuit de brasserie over de grote vijver en de golfbaan. Reserveren is niet verplicht en ook niet altijd noodzakelijk, maar vinden we wel fijn en bovendien ben je dan ook zeker van een tafel. Nieuwsgierig naar de menukaart? Kijk op de pagina golfclubzwolle.nl/restaurant of kom gewoon langs.

Vergaderlocatie

Bij Golfclub Zwolle kun je ook terecht voor modern ingerichte zalen voor een vergaderbijeenkomst, training of presentatie. We beschikken over moderne presentatiemiddelen en een goede glasvezel- verbinding. We bieden complete vergaderarrangementen. Bekijk voor meer informatie de pagina golfclubzwolle.nl/vergaderlocatie. Ook op maat is er veel mogelijk, bijvoorbeeld in combinatie met een golfclinic.

En meer

Heb je wat te vieren, wil je komen borrelen of ben je al bezig met de organisatie van een zomerevent? Ook hiervoor zijn we een verrassende locatie. We bespreken graag jouw wensen en doen ook hier graag een voorstel op maat. Het is ook mogelijk om sponsor te worden van Golfclub Zwolle. Je maakt dan kosteloos gebruik van de vergaderzalen.

Meer weten? Neem contact op met Caitlin Schutte: (038) 453 42 70 of caitlin@golfclubzwolle.nl

Je hebt bij onze kennismakingsbrief ook twee bedrijfsgebonden waardebonnen ontvangen, voor het gebruik van één van onze vergaderruimtes en één voor een fijne korting op een lunch.

Spelregels lunch

• De waardebon is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of kortingen
  • De waardebon is bedrijfsgebonden en niet overdraagbaar
  • Per lunch kan maximaal 1 waardebon worden verzilverd
  • Maximaal 4 personen
  • Geldig tot 31 december 2024
  • Reserveren vooraf is gewenst

Spelregels vergaderen

• Reserveren vooraf is verplicht en op basis van beschikbaarheid
  • De waardebon is geldig voor een groepsgrootte tot maximaal 25 personen
  • De waardebon is alleen van toepassing op de dagdelen ‘ochtend’ en ‘middag’
  • De waardebon is bedrijfsgebonden en niet overdraagbaar
  • Geldig tot 31 december 2024

Graag tot ziens op onze locatie aan de Zalnéweg 75!