Lockers

De leden die recent nog op de golfclub zijn geweest zal het niet zijn ontgaan dat de voorbereidingen voor de nieuw te bouwen lockerruimte zijn begonnen. Er komen in totaal 240 lockers en ruim 200 leden hebben gebruik gemaakt van de voorinschrijving.
Alle voorinschrijvingen zijn verwerkt en de betreffende leden hebben bericht gehad dat zij de locker van hun eerste keuze toegewezen hebben gekregen.
Er zijn nog een aantal lockers beschikbaar en daarvoor is de inschrijving vanaf nu  geopend.  Het gaat om 17 boven-lockers en 14 onder-lockers die nog beschikbaar zijn. Er zijn geen elektra punten meer beschikbaar. Je kunt inschrijven via onderstaand inschrijfformulier
De inschrijvingen worden behandeld op volgorde van binnenkomst van de digitale aanmelding. Mocht er meer belangstelling zijn dan beschikbare lockers dan komen de over-inschrijvingen op een reservelijst.

Golfclub Zwolle is volop in ontwikkeling. Daar hoort ook professionalisering en het toevoegen van nieuwe faciliteiten bij. Zo ook een nieuw lockergebouw. Op deze pagina kun je je inschrijven voor een locker in de nieuwe lockerruimte. Geef je eerste en tweede keuze op. Heb je geen voorkeur voor een beneden- of bovenlocker? Geef dit aan bij de inschrijving. Zo zorgen we ervoor dat iedereen naar wens gebruik kan maken van de nieuwe faciliteit.

In deze brochure vind je alle informatie over de nieuwe lockers en de verschillende contracten.

LET OP! Elk e-mailadres binnen dit formulier moet uniek zijn. Gebruik je 2 keer hetzelfde e-mailadres wordt de inschrijving overschreven en wordt alleen de laatste inschrijving meegenomen.