Par-3 en overige lidmaatschappen 2024

PAR-3 EN OVERIGE LIDMAATSCHAPPEN

Behalve het volledig lidmaatschap, het Flexibel lidmaatschap en het Jeugdlidmaatschap kent Golfclub Zwolle nog een aantal lidmaatschapsvormen of abonnementen.
Zo kun je ook alleen van de Par-3 baan lid worden, met of zonder handicapregistratie. Je bent dan echter niet lid van de Golfvereniging en hebt ook geen stemrecht in de Algemene Ledenvergadering. En als je op de 18 holes baan wilt spelen betaal je het greenfee tarief.
En ook kun je bij Golfclub Zwolle kiezen voor alleen je handicapregistratie.

TARIEVEN 2024

Par-3Par-3, drivingrange, oefenbunkers en puttinggreen; exclusief handicapregistratie€ 295,–
Par-3Par-3, drivingrange, oefenbunkers en puttinggreen; inclusief handicapregistratie€ 333,–
HandicapregistratieHandicapregistratie€ 57,50
Handicapregistratie-PLUSHandicapregistratie met 2x 9 holes greenfee€ 115,-
T-lidPuttinggreen€ 70,40
  • Prijzen bij een volledig kalenderjaar (anders: op basis van het aantal maanden). Er is geen sprake van een NGF- of clublidmaatschap.
    – De handicapregistratie i.c.m. een abonnement betreft een vast bedrag en wordt niet pro rato verrekend.