Greenfee

gastspelers

Als gastspeler (greenfeespeler) ben je van harte welkom bij Golfclub Zwolle! Onze uitdagende NGF A-status golfbaan ligt in een prachtige groene omgeving en staat garant voor een plezierige golfdag. Hopelijk geniet jij net als onze leden van het prachtige natuurschoon om je heen. Honden mogen, mits aangelijnd, mee de baan in. Zorg zelf voor het opruimen en meenemen van de hondepoep! Op het terras zijn honden aangelijnd welkom, maar in het clubhuis niet.

Starttijd boeken

Voor de 18 holes baan dien je minimaal NGF-clubhandicap 54 te hebben. We raden aan om alvast onze baanagenda te raadplegen. Vergeet niet je (digitale) NGF-pasje mee te nemen.

VOLDOENDE UITDAGING

Onze baan biedt voldoende uitdaging voor spelers met zowel een hoge als lage handicap. In een aantal holes komt water in het spel. In ons gezellige clubhuis ben je bij Brasserie de Afslag voor en na je ronde golf van harte welkom voor één van de vele koffiespecialiteiten of een ander drankje, een heerlijke lunch of diner.

Golfclub Zwolle is een club die staat voor verbinding

Belangrijk om te weten

• Voor de 18 holes baan dien je minimaal NGF-clubhandicap 54 te hebben.
  • We raden in ieder geval aan om alvast onze baanagenda te raadplegen.
  • De receptie is dagelijks bereikbaar via 038-453 42 70 (kies optie 1) en per mail.
  • Vergeet niet je (digitale) NGF-pasje mee te nemen.

bekijk ook onze arrangementen

Golfclub Zwolle biedt ook aantrekkelijke arrangementen aan. Misschien iets voor jou?