Golfclinics

Golfclinic bij Golfacademy Zwolle

Een golfclinic organiseren voor je vriendengroep, voetbalteam, familiedag of personeelsuitje? Golfclub Zwolle verzorgt op verzoek golfclinics, waarbij onze golfprofessionals je kennis laten maken met alle facetten van het golfspel. Wij verzorgen een programma op maat voor groepen van 6 tot 40 personen. En natuurlijk zijn alle materialen zoals golfclubs en ballen inbegrepen.

Onderdelen van de golfclinic

Bij de meeste clinics – variërend van 2 tot 4 uur – komen de volgende onderdelen aan bod:

• demonstratie van slagen door de professional
  • afslaan op de drivingrange
  • putten
  • chippen
  • bunkerspel

Golfclinic organiseren?

Een golfclinic wordt altijd ingericht op basis van jullie wensen. Heb je zelf ideeën? Leg ze gerust aan ons voor. Het minimum aantal deelnemers voor een clinic is 6 personen. Is je gezelschap kleiner? Dan kun je rechtstreeks een groepsles boeken via de digitale lesagenda’s van een van onze golfprofessionals.

Om de clinic leuker en speelser te maken, kan als onderdeel van de clinic een wedstrijdje worden georganiseerd op de oefenfaciliteiten of de PAR-3 baan. Bij onze golfshop zijn kleine prijsjes te verkrijgen om na afloop uit te reiken aan de winnende deelnemer(s).

Compleet verzorgde activiteit

Alle clinics zijn inclusief het gebruik van de faciliteiten van Golfclub Zwolle en materialen zoals golfclubs, golfballen, scorekaarten, schrijfgerei en het klaarzetten en opruimen van de materialen.

Er is natuurlijk ook een mogelijkheid om de dag te laten beginnen en/of eindigen met een (uitgebreide) lunch of diner bij brasserie De Afslag. Wij denken graag met u mee, en in goed overleg zijn er heel veel mogelijkheden.

Vragen of reserveren?

Voor reserveringen of contact kun je ons een mail sturen of bellen naar 038 – 453 42 70.