Samen Trainen Wintereditie 2024/2025

SAMEN TRAINEN WINTEREDITIE 2024/2025

Beste golfers,
Momenteel kun je je inschrijven voor de Samen trainen Shortgame Series.
In november 2024 starten we weer met een nieuwe reeks van de Samen Trainen Wintereditie!!
De beschikbare lesmomenten en de mogelijkheid om in te schrijven vind je medio september op deze pagina.

Samen met je golfvrienden je golfspel verbeteren of nieuwe golfvrienden ontmoeten? De winter is hiervoor hét uitgelezen moment. Golfclub Zwolle organiseert alweer voor het derde jaar de Samen Trainen Wintereditie. Deze Samen Trainen cursus bestaat uit 6 wekelijkse groepslessen van 50 minuten. De lessen worden verzorgt op onze overdekte en goed verlichte drivingrange mét Koek en Zopie. Dus zet je clubs niet in de schuur deze winter, maar schijf je in! Geschikt voor jong en oud en voor beginner (min. baanpermissie) en gevorderde. En dat voor slechts € 105,- p.p.

• 6 wekelijkse groepstrainingen van 50 min. onder begeleiding van Golf Academy Zwolle.
  • Gerichte trainingsoefening om zelfstandig te kunnen trainen.
  • Trainingen starten vanaf 5 personen tot max. 8 personen per groep.
  • Inschrijving zowel individueel als per (eigen) groep mogelijk.
  • Inhalen van gemiste lessen is niet automatisch mogelijk.
  • Kosten € 105,- p.p.
  • Betaling van € 105,- p.p. geschiedt voorafgaand aan de eerste les bij onze receptie, of indien de receptie is gesloten in onze Horeca.

THEMA’S

Tijdens de lessen van het winterprogramma behandelen we diverse thema’s. Dit doen we op basis van de behoeften van jou en je mededeelnemers! Denk aan:

• Driver – Haal meer kick uit je drives!
  • Fairway woods & hybrides – De belangrijkste clubs voor de shorthitter
  • IJzerslagen – Geef je pitchfork werk te doen!
  • Shortgame – Leer toveren met je korte clubs
  • Pitchen – controleer de afstanden met je korte clubs
  • Course management – Op nieuwe manieren naar een golfbaan kijken

Lesmomenten

Verbeter je spel met je driver, leer ijzers slaan als een pro en nog veel meer. Dat doe je samen met andere golfers (groepsgrootte 6-8 personen) in een ontspannen omgeving. Dát is pas golfgeluk. We organiseren de lessen op:

Maak je keuze voor een van de lesblokken van 1 uur (50 minuten les) en schrijf je HIER in.
De kosten voor de 6 lessen bedragen € 105,- (inclusief hapje en drankje!). Je kunt je individueel aanmelden, of je inschrijven met een groepje.
Komen bovenstaande lesmomenten je niet uit en heb je al een groep van minimaal zes personen? Geen probleem. In overleg (mail) plannen wij een ander lesmoment.

Schrijf je in

Wil je je aanmelden voor het winterprogramma Samen Trainen? Schrijf je in via onderstaande button.

Vragen?

Heb je vragen? Stel ze aan Wigger via wigger@golfclubzwolle.nl.