The Cross Country

De feestweek werd geopend met de cross country. Deze wedstrijd, waarbij je de baan van een geheel ander kant leert kennen, heeft elk jaar een zeer grote deelname.

De Carrousel

Zondag gingen zo’n 12 teams bestaande uit zes personen de baan in. In wisselende duo’s streden zij voor de eerste plaats. Die bestond uit een gratis groepsles van een van onze pro’s. De Par en Pilsclub bestaande uit zes heren van ons eerste competitieteam waren de winnaars.

MAC de Maandag Avond Clubavond

12  teams hebben van deze gecombineerde Golfstarttour en de Vrijdag Avond Clubavond van deze MAC een groot succes gemaakt. Jong, oud, lage en hoge handicap, spelers die elkaar niet kenden, streden om de Amerikaanse eer. Met name het meenemen van de par 3 was voor velen weer een terugkeer naar de beginjaren van hun golfcarrière. Kortom is dit concept voor herhaling vatbaar?
De uitslag: 1e Antoinette Krot, Sven Hoppener, Bert Ebbens 2e Ino Rutgers, Martina van Vloten, Marc Kuijpers 3e Hans van Bruchem, Sander Kemper, Marijke Ebbens
De twery was voor Maarten Schelling, Rolf Enting en Frank de Groot.

“Damesdag”

Dinsdag was het de beurt aan de damescommissie die alles uit de kast hadden gehaald om er een mooi Amerikaans evenement van hadden gemaakt. Ook de heren waren welkom. Een van de heren had het begrip damesdag wel heel letterlijk opgenomen. Hij/Zij verdiende dan ook de prijs voor de mooist uitgedoste deelnemer. Hieronder een impressie van alle deelnemers.