Programma Golf-Feestweek

Programma golf-feestweek  van zaterdag 1 t/m woensdag 5 juli 2023

Op 1 en 2 juli worden door de golf4funcommissie 2 wedstrijden georganiseerd onder het motto: “gewoon gezellig”.  Twee dagen met mooie, uitdagende, maar vooral gezellige wedstrijden, met voor ieder (elke handicap) wat wils.

Zaterdag1 juli CROSSCOUNTRY

Er is een parcours uitgezet dat kriskras over de golfbaan gaat. Een mooie manier om de baan eens van een andere kant te zien en te spelen, waarbij tactiek en techniek een uitdaging is.

• start: vanaf 9:00 uur;
  • 12 of 18 holes;
  • inschrijfgeld € 7,50 pp ( catering ect). Inschrijven via EGolf4U

De Regel en Handicapcommissie organiseert op zaterdag 1 juli van 15:00 tot 17:00 uur op de Par 3 baan een opfriscursus Golfregels, gebaseerd op de meest gemaakte regelfouten, afsluitend met een drankje en hapje in de tent.  Inschrijven via EGolf4U.

Zondag 2 juli CARROUSEL

In je eigen team met 6 golfvrienden de gezelligste wedstrijd van het weekend spelen.
Het is een foursome spelvorm waarbij je om de 3 holes met een andere speler in jouw team speelt.
Heb je geen compleet team of wil je individueel inschrijven, dan kan dat uiteraard ook.
We gaan ervan uit, om de mooie golfdag af te sluiten, dat je met het hele team blijft eten en nagenieten

• start vanaf 12:00 uur, hole 1 en 10;
  • 18 holes;
  • inschrijfgeld € 5,- pp (catering ect) Inschrijven via EGolf4U.
  • Golf4Fun americain Plate voor € 20,- pp.

Maandag 3 juli THE MAC

Tijdens de golfweek organiseert de Golfstarttour samen met de VAC op maandag 3 juli THE MAC (MaandagAvond Clubavond) in The American Dream sfeer.

• Het thema, , is een Shotgun event met een Texas Scramble.
  • 19:00 uur is de shotgunstart met een 3 bal en uiteraard zijn alle leden van harte uitgenodigd.
  • Heb je baanpermissie, dan is dit de kans om eens het echte golfen te beleven.
  • Vooraf het MAC event is er de mogelijkheid om in onze feesttent een plategerecht te komen eten en alvast in de Americain dream sfeer te komen. Vink hiervoor horeca aan.
  • Meedoen kost slechts € 2,- . Inschrijven via EGolf4U.
  • Inschrijfgeld en eten mag ter plaatse bij de horeca afgerekend worden.

Dinsdag 4 juli DAMESDAG VOOR ALLE GENDERS  EN GASTEN
  • De dames nodigen alle leden uit; jong, oud, mannen en vrouwen, wil je een vriend of vriendin uitnodigen; ook dat kan (zonder betaling van greenfee).
  • Men kan zich opgegeven als team bestaande uit 3 personen, tevens vragen wij de teams om een leuke naam te verzinnen; hier koppelen wij een prijs aan (Individueel inschrijven willen wij niet uitsluiten, maar dan stellen wij de teams dus samen).
  • Spelvorm: Amerikaantje (een soort van matchplay voor 3 personen / per hole worden 6 punten verdeeld).
  • Shotgun over maximaal 16 holes.
  • Vanaf 10.00 uur ontvangst in de tent.
  • Om 11.30 uur: start shotgun.
  • Tussendoor baancatering.
  • Na afloop van de wedstrijd een aangeklede borrel in de tent.
  • Kosten voor de horeca bedragen € 9,75 pp. (koffie ontvangst, baancatering en bittergarnituur)
  • Inschrijven via EGolf4U.

Woensdag 5 juni HERENDAG SPECIAAL
  • Alle mannen die voor het eerst meedoen bij de herendag hoeven niets te betalen en is de herendag voor hen tijdens de golfweek gratis en ontvangen bij de start een leuke attentie.
  • Start vanaf 10.00 uur op hole 1 en 10.
  • Ergens tijdens de ronde spelen wij ‘laddergolf’, waarmee extra punten te verdienen zijn voor de wedstrijd.
  • Voor alle deelnemers is er na afloop een borrelgarnituur.
  • Inschrijven via EGolf4U.