Jaarverslag 2020

2020, een jaar dat in de geschiedenisboekjes komt! Het heeft ons veel ellende gebracht maar ook positieve dingen. Als je ziet hoe wilskrachtig de mens kan zijn en hoe creatieve geesten (ook bij ons op de club) zijn omgegaan met de omstandigheden, dan kun je daarvoor alleen maar veel bewondering hebben!

Toen begin maart van dit jaar de eerste lockdown kwam en we onze geliefde golfsport niet meer konden beoefenen was dat wel even slikken, maar de meeste leden hielden hun conditie op peil door veel te gaan wandelen en in de buitenlucht te zijn. Maar ja, op een gegeven moment heb je dat wel gehad en het was natuurlijk fantastisch nieuws toen we op 12 mei de “wei weer in mochten”. Daarvan werd met heel veel enthousiasme gebruik gemaakt en het was maar goed dat we het reserveringssysteem hadden om de grote toeloop in goede banen te leiden. Alleen de horeca kon nog niet open maar d.m.v. de take-away konden we toch nog een kop koffie met iets te smikkelen halen. Vanaf begin juni mocht de horeca haar deuren weer openen en konden we binnen op gepaste afstand genieten van het prachtige interieur en van elkaar. Helaas zitten we nu opnieuw in een lockdown, maar mogen we gelukkig nog wel 9 holes lopen in flights van 2.

We hebben slechts 33 damesdagen gehad i.v.m. corona, maar de totale opkomst was super. Dit heeft natuurlijk deels met de huidige situatie te maken, maar we hopen dat iedereen zo enthousiast blijft als nu. Alle dames hebben zich prima gehouden aan de regels en pasten zich steeds heel flexibel aan. Daarvoor onze complimenten! Sint had ze daarvoor ook al bedankt in de vorm van een chocoladeletter en een fraai gedicht. Hij vond dat ze dat verdienden! Wat vormen we toch een leuke en warme groep met elkaar. Daar komt zelfs Corona niet tussen!

We gaan vol vertrouwen het nieuwe jaar tegemoet. Heel fijn dat we mogen blijven golfen. We zijn geluksvogels! We wensen alle leden van onze geliefde golfclub een gelukkig, sportief maar bovenal gezond 2021!

Hartelijke golfgroeten van Carla, Corine, Betsy, Ineke, Hermy, Leonie, Sandra en Marga die samen de Damescommissie vormen.

Sign In