Lidmaatschappen 2024

Lidmaatschappen

Om in te spelen op de verschillende wensen en behoeften, heeft Golfclub Zwolle meerdere vormen lidmaatschap. Zo hebben wij voor de golfer die niet vaak kan spelen een Flexibel lidmaatschap. En behalve het volledig 4-sterren lidmaatschap kennen we ook het jeugdlidmaatschap.
Speel je bijna nooit op de 18-holes baan, maar wil je wel regelmatig op de Par-3 of alleen de drivingrange spelen of wil je alleen je handicapregistratie bij Golfclub Zwolle? Klik dan op de button hieronder.
Wil je meer informatie of heb je een vraag? Neem gerust contact op met onze receptie.

Flexibel
lidmaatschap

Wil je voor een gering bedrag uitproberen of een lidmaatschap iets voor jou is, of speel je weinig?

• Goud: 750 credits; goed voor 21 x per jaar 18 holes of 30 x 9 holes
  • Zilver: 460 credits; goed voor 13 x per jaar 18 holes (35 credits p.r) of 18 x 9 holes (25 credits p.r.)
  • Onbeperkt toegang tot de par-3 baan
  • Onbeperkt toegang tot de oefenfaciliteiten
  • Officiële NGF-handicap

4-sterren Golf
lidmaatschap

Een full membership bij Golfclub Zwolle betekent golfen in Zwolle, Havelte, Leeuwarden en Veendam.

• Onbeperkt toegang tot alle faciliteiten (18 holes, par 3 en oefenfaciliteiten)
  • 72 holes op 4 unieke locaties
  • 4 clubhuizen & golfrestaurants
  • 100+ clubwedstrijden
  • 2.400 gastvrije leden
  • Met korting spelen op diverse andere banen

lidmaatschap

Voor jongeren tot en met 24 jaar heeft Golfclub Zwolle een speciaal jeugdlidmaatschap.

• Organisatie van golflessen onder leiding van één van de golfprofessionals
  • Ben je jonger dan 10 jaar en is één van de ouders lid, dan is het jeugdlidmaatschap gratis.
  • Met korting spelen op diverse andere banen

Informatie & tarieven van de lidmaatschappen

Bekijk alle tarieven, overige lidmaatschappen en bijzonderheden.

Elke keer is het weer een uitdaging

Over Golfclub Zwolle

Golfclub Zwolle – opgericht in 1985 – maakt golf bereikbaar voor iedereen. We zijn er voor de jeugd, studenten, werkenden en senioren. Lid worden of voor de eerste keer een bezoek brengen aan Golfclub Zwolle? Je bent van harte welkom.

Van beginner tot gevorderde speler: Golfclub Zwolle is er voor iedereen. Of je nu komt als gastspeler, of kiest voor een 4-sterren lidmaatschap of zakelijk sponsorpakket – je bent van harte welkom op dé golfclub in Zwolle. Wil je ervaren wat golfgeluk is? Reserveer je golfronde (9 of 18 holes), boek een les bij een van de pro’s of maak gebruik van de par-3 baan of onze andere oefenfaciliteiten.