Zakelijk golfen

Meerwaarde voor jouw bedrijf

Wil je op regelmatige basis Golfclub Zwolle als verlengstuk van jouw bedrijf inzetten? En gebruikmaken van het sterke zakelijke netwerk van Golfclub Zwolle? Dan is het bedrijfslidmaatschap een aanrader!

Businessclub De Swolsche

Als bedrijfslid heb je toegang tot Businessclub De Swolsche. Deze Businessclub beschikt over een exclusief wedstrijdprogramma met veel activiteiten die toegankelijk zijn voor bedrijfsleden.

Een lidmaatschap van deze actieve Businessclub geeft jou de kans om de onderlinge banden met andere bedrijven aan te halen en te versterken. Wij geloven dat wij met ons bedrijfslidmaatschap voor ieder bedrijf van meerwaarde kunnen zijn. Hoe? Daarvoor drinken we graag een kop koffie met jou.

Ontvang je liever eerst de informatiebrochure bedrijfslidmaatschap? Vraag hem aan.