Baaninformatie

Meer weten over de plaatselijke regels en playing handicap? Hier vind je alle informatie.

Playing handicap en local rules

Bekijk de playing handicap voor dames en heren (18 holes en 9 holes) en de local rules van Golfclub Zwolle.

AANVULLENDE BAANINFORMATIE

• In verband met de ecologische waarde is het verboden de No Play Zones (gemarkeerd met groene palen) te betreden. Het is dus ook verboden vanuit deze zones te spelen.
  • Alle gemelde afstanden zijn gemeten tot het midden van de green.
  • Sproeiers (van de beregeningsinstallatie) op de Fairway hebben vanaf 25 meter van de green afstandsplaatjes. Op hole 11 zijn enkele sproeiers voorzien van 2 plaatjes. De afstand met het vlaggetje is de rechtstreekse afstand tot het midden.
  • Honden mogen, mits aangelijnd, mee de baan in. Zorg zelf voor het opruimen en meenemen van de hondepoep! Op het terras zijn honden aangelijnd welkom, maar in het clubhuis niet.

Dress- en gedragscode

Respect en prettige omgangsvormen staan op Golfclub Zwolle centraal. Iedereen is hier immers voor zijn/haar plezier. Wij rekenen op ieders gezond verstand, respect, oplossend vermogen en medewerking. In het algemeen geldt: volg de aanwijzingen van ons (baan)personeel en spreek elkaar aan op een manier waarop je zelf ook aangesproken zou willen worden. Hier vind je meer informatie over de dress- en gedragscode.