Hospitality clubs en 4****

Vier sterren

Wist u dat u op 4 golfbanen kunt spelen wanneer u bij Golfclub Zwolle lid wordt? Wanneer u een volledig viersterren lidmaatschap hebt bij Golfclub Zwolle kunt u ook gratis spelen)* op:

)* Zie HIER voor de voorwaarden.

Dat betekent:
  • vier prachtige golfbanen voor de prijs van één!
  • 72 holes op 4 unieke locaties
  • 4 clubhuizen
  • 4 golfrestaurants met prachtig gelegen terrassen
  • 4 golf oefenfaciliteiten, 3 golfshops, 100+ clubwedstrijden
  • 2400 gastvrije leden, maximaal 8 spelers van elke club welkom op elk van de vier banen

Partner Clubs (Hospitality Chain)

Naast de 4**** overeenkomst kunt u als lid van Golfclub Zwolle met korting spelen op een aantal andere banen.
Dit houdt in dat u op deze banen voor een gereduceerde dagcontributie kunt spelen 18 / 9 holes.
De hierna genoemde criteria zijn van toepassing:

Bij Golfclub Zwolle is het hospitality tarief voor alle bevriende clubs € 50,00 (18 h) cq. € 35,00 (9 h). (prijspeil 2024)

Vooraf telefonisch informeren c.q. reserveren bij de receptie van betreffende club. • Minimaal NGF club handicap 54 (pasje tonen) • Niet van toepassing voor groepen (groter dan 8) of bij groepsreserveringen. • De regeling is bij veel clubs alleen van kracht van maandag tot en met vrijdag en niet op feestdagen. • Bij Golfclub Zwolle geldt de hospitality afspraak ook in het weekend (GEEN toeslagen voor weekend- en of feestdagen!) • In gevallen waarin deze regeling niet voorziet, geldt de bezoekersregeling van de ontvangende club.

De onderstaande clubs participeren op dit moment (de genoemde tarieven gelden bij de betreffende club en zijn o.v.b. wijzigingen) (klik op een clubnaam om direct naar de betreffende website te gaan)

18 holes9 holes
Golfclub Zwolle € 50,- € 35,-
Golfresidentie Dronten  te Dronten€ 45,-€ 30,-
Golf & Country Club Hooge Graven te Ommen€ 50,-€ 30,-
Golfclub de Koepel te Wierden€ 50,-€ 35,-
Edese Golfclub Papendal te Arnhem€ 48,- € 29,-
Golfclub ’t Zelle te Hengelo€ 50,-€ 30,-
Hattemse Golf & Country Club te Hattem € 40,-€ 30,-
Golfclub de Semslanden te Gasselternijveen€ 45,-
Golfclub Martensplek te Tiendeveen€ 40- € 30,-
Zaanse Golfclub te Wijdewormer€ 35,-/€ 49,- € 24,-/€ 29,-
Golfclub Emmeloord te Emmeloord€ 30,-€ 20,-
Veluwse Golf Club te Hoog Soeren€ 40,- € 30,-
Golfclub Euregio te Bad Bentheim€ 45,- (ma. t/m vr.) / € 55,- (za. en zo.)
Golfclub De Lage Mors te Delden€ 45,- € 30,-